DU VED AT DIT FORHOLD TIL BLAND-SELV SLIK ER PROBLEMATISK NÅR....

ARRIVED IN LÁRDOS

Hey loves!
De sidste 24 timer før afrejse gik med at pakke de sidste små ting ned og barbere hår af fra armhulen til anklerne. Nu er Grækenland faktisk en realitet, som vi er midt i!
Hotellet en skønt. Der er pool, strand og en flot natur bestående af bjerge, træer, buske og enkeltstående farverige blomster. Det er som at være i paradis, specielt når jeg deler oplevelsen med min bedre halvdel.

Rejsen hertil var hurtigt overstået, bortset fra den 1,5 time lange bustur fra lufthavnen til hotellet… Vi sad i bus med omkring fem babyer, og den ene kunne snildt gå for at have været en skrigende sirene. Sebastian og jeg blev en hovedpine rigere på den tur. xD

Det er nu vores tredje dag på øen og tilværelsen bliver KUN bedre og bedre!
Vi har fået kanon lækkert med alle dagene, drinks, solkys på huden, og lavet æg med tomat og løg til morgenmad, som er blevet nydt ude på terrassen.
I går var vi sørme også til Greek night. Jeg blev hevet ud på dansegulvet, fik svunget træbenet, og så nød vi ellers bare en drink eller ti. Derefter begyndte lækkersulten at melde sin ankomst. Vi gik ud i byen for at købe chips og andet. Dernæst smuttede vi i badetøjet og løb ned til vandet i bælgmørke. Her sad vi og hyggede og gik så i vandet. Selv klokken halv tolv om natten er vandet varmt og dejligt, og hallo – hvilket kærestepar kan så holde sig fra.. Ja, u get it. 😉

…. MEN, så skete det. Én af mine meget betydningsfulde ringe gled af min ringefinger og ned i havets dyb. God damn altså!! Really?! Vi gik begge halvt i panik, da havbunden var sort som kul. Sebastian kunne se hvor ked af det jeg var, så han endte med at svømme i land og hente telefonen, så vi på den måde kunne lyse ned i vandet og måske finde ringen igen. Lyset hjalp, men havet var uroligt, så det var stadigvæk umuligt at se hvad der var hvad nede på havbunden. Sebastian blev stående ude i mørket, idet vi skulle vide hvor vi skulle lede. Jeg derimod løb op til baren, dernæst receptionen, hvor jeg spurgte om noget snorkeludstyr. Først forgæves, men så fandt de endelig noget!
Da jeg kom ned til stranden igen svømmede jeg ud med telefon og maske, og dernæst dykkede Sebastian ned på bunden for at lede. Efter et par forsøg kom han op til overfladen og gæt lige engang hvad han havde i hånden; MIN RING!

Så aftenen endte alligevel knald godt! 😉